SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA BIUREM

Data ogłoszenia: 14.08.2019

Id ogłoszenia: 156571832213519

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA BIUREM
zobacz profil firmy

Oferta wygasa za: 1 miesiąc

Poznaj stanowisko

Specjalista

Inne oferty pracy w kategorii

Specjalista

AB OVO SOLUTIONS Sp. z o.o. Sp. k. zatrudni ambitną i odpowiedzialną osobę na stanowisko:

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA BIUREM

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska

W związku z dynamicznym rozwojem firmy naszego Klienta, do Działu Administracji szukamy osoby na stanowisko:

 

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA BIUREM

 

LOKALIZACJA: ul. Wagonowa, Wrocław

 

 

Dzięki pracy z Nami zyskasz:

Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,

atrakcyjne wynagrodzenie,

możliwość rozwoju w strukturze firmy,

elastyczny czas pracy w ramach którego możesz rozpoczynać pracę między 7:00, a 9:00,

różnorodny zakres obowiązków, który sprawia, że praca jest urozmaicona i nie można się w niej nudzić,

dofinansowanie do karty Multisport i prywatną opiekę medyczną Luxmed na bardzo preferencyjnych warunkach,

wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania skutecznie swojej pracy,

bezpłatne lekcje języka angielskiego,

przyjazne funkcjonowanie w biurze: świętowanie urodzin, prezenty okolicznościowe, pyszną kawę z ekspresu.

 

 

 

Twój zakres obowiązków będzie obejmował:

zarządzanie utrzymaniem powierzchni biurowych,

zarządzanie obszarem wsparcia administracyjnego w tym min. zakupy, dostawy, logistyka,

zapewnienie bieżącego i efektywnego funkcjonowania administracyjno-gospodarczego budynku biura i biur terenowych w innych miastach w Polsce,

administrowanie flotą samochodów,

koordynację podległego zespołu osób – recepcja, zamówienia, logistyka, rozliczanie umów, administracja,

raportowanie, analizę i skuteczną optymalizację procesów i kosztów,

budowanie relacji z dostawcami oraz negocjowanie umów.

 

 

 

Aplikuj, jeśli jesteś osobą, która:

ma doświadczenie w zarządzaniu i utrzymaniu powierzchni biurowej,

posiada praktyczną znajomość zakupów administracyjnych oraz obszarów np. utrzymania biura,

ma znajomość regulacji prawnych, dokumentów, terminów i czynności kontrolnych niezbędnych w zarządzaniu flotą samochodową,

jest nastawiona na wysoką jakość wykonywanych zadań,

ma bardzo dobrą organizację pracy, konsekwencję w działaniu oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji,

jest skrupulatna i ma pozytywne nastawienie,

jest kreatywna w znajdywaniu nowych rozwiązań prowadzących do optymalizacji pracy biura i zespołu,

mile widziane: posiadanie doświadczenia w zarządzaniu zespołem ludzi,

 

Szukamy osób dynamicznych, które mają silne nastawienie na realizację powierzonych celów i charakteryzują się doskonałością operacyjną. Jeśli nie boisz się wyzwań, chcesz dobrze zarabiać i potrafisz podejmować decyzje, aplikuj – zapraszamy do Zespołu!

 

Prosimy zamieścić poniższą klauzulę w CV:
Udzielam zgody w AB OVO SOLUTIONS Sp. z o.o. Sp. k., na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a i art. 9 ust.2 lit. a, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) Dz. Urz. UE L 2016.119.1 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto, udzielam zgody w AB OVO SOLUTIONS Sp. z o.o. Sp. k., na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, na potrzeby przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacji na stanowiska zbliżone do aplikowanego.

Administratorem danych osobowych ujawnionych przez kandydatów w dokumentach rekrutacyjnych jest w AB OVO SOLUTIONS Sp. z o.o. Sp. k., z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wagonowej 5-7. Dane osobowe kandydatów przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych ujawnionych w złożonych dokumentach, na potrzeby przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Po tym okresie są usuwane, a dane kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Kandydatom przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz do cofnięcia zgody. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe zrealizowanie celu, o którym mowa powyżej. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Wynagrodzenie brutto
powyżej 2000 pln

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku nad ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ"

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.

Nasz przedstawiciel odpowie na nią w najbliższym czasie.

Pozdrawiamy Zespół Światpracy.pl"